Garancia és szerviz

A garancia időtartama új alkatrészek esetén 12-36 hónap (ha külön nincs feltüntetve a terméken),  1 hónap szervizgarancia, ahol csak a cserélt alkatrész árát kell kifizetni.

A szervizgarancia csak a Lencz László ev által összeszerelt komplett gépekre vonatkozik, amennyiben a konfigurációt a felhasználó vagy más cég nem változtatta meg, és a gép zárócímkéje sértetlen marad! Használt termékek esetén a garancia ideje 1000Ft alatt 3 nap, afelett 1 hónap.

A garancia nem vonatkozik helytelen használat, vírus, elemi kár, illetve idegen program által okozott hibákra. Garanciális ügyintézés Lencz László ev-val személyesen. A garancia feltétele a számla vagy nyugta másolata. Amennyiben a hiba garanciális jellege megállapítható, a hibás alkatrészt raktárkészlettől függően azonnal cseréljük. A megvásárolt számítógépre csak jogtiszta szoftverek beállítását és installálását vállaljuk. Nem tartozik a garanciális kötelezettségek közé a felhasználó által a gépre telepített programok működőképességének biztosítása. Amennyiben az adott program hibásan vagy egyáltalán nem működik a gépen, a Lencz László ev vállalja, hogy a hiba okát feltárja. Ha a hiba (azonos típusú) alkatrész cseréjével megszüntethető, akkor garanciális javításnak tekintjük, ellenkező esetben a mindenkori szervizdíjat felhasználó köteles kifizetni.

Általában :

A számítógép illetve az azon futó szoftver beállításai, (ide értve a Dos, vagy Windows, stb. operációs rendszereket, és a különböző hardware-drivereket is) illetve a rossz beállításokból eredő hibák nem garanciális jellegűek! Kivétel ezek alól az OEM operációs rendszer, vagy más OEM program. A megvásárolt OEM software installálását elvégezzük.  Lencz László ev nem felel az általa forgalmazott számítógép meghibásodása miatt keletkezett kárért.  Lencz László ev csak a meghibásodott alkatrész értékéig vállalja a felelősséget, felhasználó vagy harmadik személy elmaradt üzleti haszna, vagy más anyagi vagy erkölcsi jellegű káráért a felelősséget kizárja.

Amennyiben olyan alkatrész cseréjét kéri a vevő, amelynek gyártása megszűnt, vagy elavult, akkor az alkatrészt hasonló teljesítményű, esetleg más típusú azonos funkciójú termékre cseréljük. Ha nem találunk megfelelő alkatrészt, akkor lehetőség van a vételár visszafizetésére, itt a legutolsó listaárat, vagy az adott pillanatban kapható azonos teljesítményű termék árát vesszük alapul. Nem komplett gép, hanem alkatrész vásárlása esetén, (pl. processzor, VGA kártya, merevlemez, RAM, egyéb kártyák, stb.) csak abban az esetben fogadunk el garanciális reklamációt, ha az alkatrészt bizonyíthatóan szakszerviz szerelte a gépbe. Ellenkező esetben feltételesen tudjuk az alkatrészt javításra átvenni.

A szervizre leadott számítógépben lévő adathordozókon tárolt adatokért a vállalkozásunk semmilyen felelősséget nem vállal!

Előfordulhat, hogy a javítás során a merevlemezen levő adatok elvesznek, ezért kérjük, hogy a szervizelés elött a fontos adatokat mentse le!

A szervizre leadott terméket az elkészüléstől számított 3 hónapig díjmentesen tároljuk, utána értékesítjük, megsemmisítjük.

Ezt követően felénk már panasszal NEM ÉLHET !

 

1